رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

رویین

زمان

1390/7/26 9:15
نویسنده : مامان رويين
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدر:
فرزند عزیزم
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسها...یم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی تکراری را برایت تعریف کنم
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم، با تمسخر به من ننگر
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده، همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو، روزی خود میفهمی که مردن بهتر از زنده ماندن است
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم
فرزند دلبندم، دوستت دارم .......پدر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی ترانه
26 مهر 90 8:45
عزیزم پدر خوب رویین ، اینو میدونم رویین پدرو مادر و تمام اطرافیانشو دوست داره تا ابد بچمون خیلی عاطفیه و مهربون پس بابا فرهاد دیگه این فکرارو نکن انشاءا... همیشه سر پا باشی پسر نازنین
مامان امیرمسعود (خپول)
26 مهر 90 9:26
سلام. تحت تأثیر قرار گرفتم. موفق باشین.
مامان صدف
26 مهر 90 14:03
ما هم با افتخار لینک شدید.
مامان صدف
26 مهر 90 14:04
شما*منظورم بود. لطفا" خودتون ویرایشش کنید. ممنون
حمیده
26 مهر 90 23:08
فررررررررررررررررهاد باز درگیر آینده شدی!! نگران نباش یه خانه سالمندان اجاره می کنیم تا همه با هم راحت بشینیم چت کنیم(در اینده رویین به چت کردن می خنده می گه اوووه اون موقع اینا چت می کردن)
مامی تران
27 مهر 90 11:58
عمه حمیده رویین کاملاً باهات موافقم یه جائی هم برای من تو خونه سالمندان باز کن
مامان مهبد
27 مهر 90 12:28
سلام خانمي خوشحالمون كردين به ما سر زدين .صد البته كه با شما دوست ميشيم فقط براي آشنايي بيشتر نياز به زمان داريم تا بيشتر همديگه رو بشناسيم .هر چي باشه از تجربيات هم كه استفاده ميكنيم حتي اگه دوست هم هم نباشيم. پسر گلمون هم نازه خدا حفظش كنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد