رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

رویین

دوغ دوغ دوغ

1390/7/23 12:06
نویسنده : مامان رويين
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

رویین گلم عزیز دلم، مامان و بابا دارن کارای تولدتو انجام میدن برای همین تو این هفته کمتر برات مینویسیم

ولی به زودی با دست پر برمیگردیم و به بهت نشون میدیم که چقدر عاشقتیم.قلب

راستی چند شب پیش کلی جلوی در یخچال     گریه کردی و دوغ میخواستی

دوغ دوغ دوغ خیلی دوغ خوردی و ساعت ٤ صبح گلاب بروتون شدی  شکمو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان مبینا
23 مهر 90 10:28
خاله جون منم دوغ خیلی دوست دارم بااجازه لینکتون کردم تا مبینا و روبین دوستای خوبی برای هم باشن.
مامان رامیلا
23 مهر 90 13:42
الهییییییی، پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم انشاءا... تولد 120000 سالگیت گلم .
مامی ترانه
23 مهر 90 14:49
پسر نازم ولی دیشب خونه مامی غذا میخوردی اینقدر خوشت اومده بود که نه ماست میخواستی و نه دوغ راستی یه چیزی همیشه عزیزم توی ذهنت بمونه هر موقع تونستی لینکهاتو بخونی الان نزدیک به 6 ماهه مامانی و بابائی ازت دارن مراقبت میکنن و تمام توانشونو گذاشتن با دو تا عمه های خوبت و نمیذارن تو کمبودی حس کنی همه ما بنوبت خود قدردانی و تشکر میکنیم و تو عزیزدلم هم وقتی به یاری خدا بزرگتر شدی سپاس خودتو نشون بده پسرم از بچگی باید قدردانی رو یاد بگیری خیلی دوستت داریم قشنگم فینقیلی من چهار شاخه گل رز تقدیم به مامانی ، بابائی ، عمه حمیده و عمه سعیده و دست محکمی از جانب تو عزیزم برای تشکر از آنها زنده باشی عشقم
مامان رويين
23 مهر 90 15:01
مامي ترانه گلم پسرم از شما و خاله مگي و داي ميثم بابايي منصور هم بخاطر خوبيهاتون و مهربونياتون و تمام زحماتتون تشكر ميكنه و دوستون داره
مامان رويين
23 مهر 90 15:18
ماماني ويداي عزيزم پسرم از شما و بابايي و عمه حميده و عمه سعيده بخاطر تمام زحماتتون تشكر ميكنه و دوستون داره
دائی میثم
23 مهر 90 16:31
کوچلوی من ، عزیز دلم قربونت برم من و زن دائی خیلی خیلی خیلی دوستت داریم و عاشقتیم توهم مثل من و بابا فرهاد عاشق دوغی
بابای مهرسا
23 مهر 90 22:45
سلام ممنون از حضور شما با کمال میل لینک شدید منتظر تون هستم
بابای مهرسا
23 مهر 90 22:47
وبت عالیه موفق باشی
مامان آیلا
24 مهر 90 10:00
ای ناز فکر کنم همه بچه ها یک چیزهایی رو خیلی دوست دارن مثلا آیلا عاشق انواع میوه هاست . بخور پسمل خوب ولی زیاده روی نکن کوچولو مامانی.
مامان یکتا
24 مهر 90 17:03
سلام عزیز خاله خوبی ممنون که به ما سر زدی من هم دوغ دوست دارم قربونت برم خاله جان
حمیده
25 مهر 90 18:22
مرسی مامی ترانه ومامان رویین ما خوش حالیم که رویین و هر روز می بینیم . رویین که نیست خونه ما سوت و کوره دوسش داریم از شما هم ممنون
مامان ایلیا
26 مهر 90 2:30
عزیزم چه پسر نازی دارید.هزار ماشالله.عکسای آتلیه هم فو ق العاده قشنگند.با اجازتون من هم شما را لینک کردم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور ایلیا و رویین عزیز. رویین جان تولدت پیشاپیش مبارک خاله.
مامان صدف
26 مهر 90 8:12
دوغ خوبه دوغ کلسیم داره .نوش جونت عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد