رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رویین

بابا سلام با هم حرف بزنيم؟

1390/7/27 13:37
نویسنده : مامان رويين
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

بابا سلام با هم حرف بزنيم؟

4 ساله كه بودم فكر ميكردم پدرم هر كاري رو مي تونه انجام بده.

5 ساله كه بودم فكر ميكردم پدر خيلي چيزها رو مي دونه.

6 ساله كه بودم فكر مي كردم پدرم از همه پدر هاباهوشتره .

8 ساله كه شدم، گفنم پدرم همه چيز رو هم نمي دونه.

10 ساله كه شدم با خودم گفتم! اون موقع ها كه پدرم بچه بود همه چيز با حالا فرق داشت.

14 ساله كه بودم گفتم: زياد حرف هاي پدرمو تحويل نگيرم اون خيلي ...

16 ساله كه شدم ديدم خيلي نصيحت مي كنه گفتم باز اون گوش مفتي گير آورده.

18 ساله كه شدم واي خداي من باز گير داده به رفتار و گفتار و لباس پوشيدنم همين طور بيخودي به آدم گير ميده

25 ساله كه شدم ديدم كه بايد ازش بپرسم، زيرا چيزهاي زيادي درباره هر موضوعي ميدونه.

30 ساله كه شدم به خودم گفتم بد نيست از پدرم بپرسم نظرش درباره اين موضوع چيه هر چي باشه چند تا پيراهن از ما بيشتر پاره كرده و خيلي تجربه داره.

40 ساله كه شدم مونده بودم پدر چطوري از پس اين همه كار برميومد و مياد.

45 ساله كه شدم ... حاضر بودم همه چيزم رو بدم تا برگردم به 10 سالگي و بتونم باهاش درباره همه چيز حرف بزنم و نظرشو بخوام!

اما افسوس كه قدر لحظه هارو در همون لحظه ندونستم ...

خيلي چيزها مي شد ازش ياد گرفت!خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامی ترانه
27 مهر 90 13:37
الهی قربون 45 سالگیت 120 ساله بشی جواب بابا فرهادو خوب دادی دیگه نا امیدی حرف نزنه بابا فرهاد رویین و تمام بچه ها هرچه بزرگتر میشن قدر بابارو بیشتر میدونن اون عاشقته خودت خوب میدونی و تا آخر هم عاشقت می مونه بهترین بابای دنیا
خاله مگی
1 آبان 90 1:28
خاله قربونت بره که داره یک سال میشه الهی 100 تا تولد برات بگیرن مامان و بابات. خاله عاشقته آخه دلقک دیروز ادایه منو در میاوردی و گریه میکردی.خلاصه خیلی دوست دارم.
دائی میثم
1 آبان 90 17:59
کوچولوی من عشق دائی الهی خودت و بابا و مامان صدسال زنده باشین دلم برات تنگ شده واسه اداهات و اشاره هات که حرفاتو خوب میفهمونی وقتی بزرگ شدی دائی خوبی باش به امید دیدار زود خواهرت دائی جون حسودی نکنی ها تو یه چیز دیگه ای قربونت برم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد