رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رویین

رويين راه ميره

1390/9/7 10:07
نویسنده : مامان رويين
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

رويين راه ميررررررررررررره

رویین جونم: یک سال و ٢٣ روزت

واااااي واااااااي گل پسرم راه افتاد عزیز دلم راه افتاد.

گل پسر مامان: چهارشنبه 90/09/02 شام خونه خاله تهمينه(خاله مامان) بوديم مامي و خاله مگي و
نورا و پريا و خلاصه همه دور هم بوديم كه با تشويق همه شروع كردي به راه رفتن البته ما هم

يكمي كمكت كرديم ولي خودت پشتكار خوبي داشتي، تقريباً تمام اون شب و تمرين كردي و راه رفتي

عزيز دلم، انشاءالله توي تمام مراحل زندگيت همينقدر پشتكار داشته باشي و پله هاي ترقي رو با همين

سرعت طي كني.

به اميد روزهايي كه مامان و بابا با آرامش از پيشرفت پسرشون لذت ببرن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامی ترانه
6 آذر 90 11:37
عشقم چه شب خوبی بود خیلی خوش گذشت میخوردی زمین میگفتی برام دست بزنید و هورا بکشید بعد دوباره دو قدم میرفتی باز زمین میخوردی میگفتی دست بزنید کلکتو فهمیدیم زمین خوردن رو دست نزدیم راه رفتنتو دست زدیم و هورا کشیدیم بعد سعی کردی خیلی راه بری ماهم هورا می کشیدیم خیلی خوشت اومده بود تازه شب بابا فرهادهم که اومد براش کلی راه رفتی پسرم رو خسته کرده بودند بمیرم برات خوشگلم
دائی میثم
7 آذر 90 16:12
نفس دائی الهی من قربون اون راه رفتنت بشم به اندازه تمام دنیا دوستتتتتتتتت دارم شیرین زبون من ولی خودمونیم دائی بابا و مامان دیگه از حالا به بعد چهار چشمی باید رویین نازو بپان چون بدون ترمز میری مگه نه
mamani helena
7 آذر 90 23:44
bah bah mobatake khale joon enshala be behtarin jaha pa bezari
مامان مهسا
8 آذر 90 20:45
______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ مبارکه عزیزم
مامان مهسا
9 آذر 90 13:11
ممنونم که سر زدی ...بازم منتظرتم....راستی منم لینکت کردم عزیزم
مامانی فری
9 آذر 90 13:51
وبتون قشنگه خوشحال میشم پیشم بیای مادر بزرگ مرساناجون
خاله تهمینه
11 آذر 90 13:14
خیلی خوب بود عزیزه دلم الهی من قربون اون قدمهای کج و ماوجت برم . دوستت دارم قشنگ خاله . برایت دعا می کنم که خداوندنگهدارقدمهائی که در تنهائی برمی داری باشد
مامان نسترن
12 آذر 90 15:08
راه رفتنت مبارک باشه عزیزم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی کوچولوی ناز و گل لبخند همیشه روی لبهای نازت باشه گل پسر
مامان مبینا
12 آذر 90 16:18
تبریک گلم،خیلی مواظب باشیا عزیزم.امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت همین قدر پشتکار داشته باشی
مامان نسترن
13 آذر 90 11:45
ممنونم از لطفتون عزیزم من هم شما رو لینک کردم رویین جونو از طرف من ببوسین
الهام مامان رامیلا
16 آذر 90 20:30
ای جانم خاله ماشالله ولی خاله رامیلا زودتر از شماراه افتاد اونم ماشالله هزار الله اکبر خاله سعی کن دیگه خودت تند تند راه بری انشالله دیگه می خواد همه چی رو داغون کنه حالا می بینی مامانش
مامان آیلا
19 آذر 90 9:39
مبارکه ان شاء اله همیشه قدمای خیر برداری
مامان ایلیا
22 آذر 90 3:58
تبریک می گم رویین عزیزم.آفرین به گل پسر زرنگمون.
مه رخ
23 آذر 90 14:25
پسملت خیلی ناسه عزیزم خدا حفظش کنه
مامان رامیلا
24 آذر 90 12:52
کد 134 یادتون نره .
خاله صبا
27 آذر 90 11:55
سمیرا
28 آذر 90 2:36
ببوس رویین عزیزم و. خیلییییی نازه ماشالله. میگم بچه چه کارا که با آدم نمیکنه. همه زندگی و تحت تاثیر میکنه. آدم اولین و بیشترین علاقش میشه بچه. بععععععد اگه شد بقیه مسائل.
سمیرا
28 آذر 90 2:36
منظورم این بود که تحت تاثیر قرار میده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد