رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رویین

تولد مامان مرجانه

1390/10/20 11:37
نویسنده : مامان رويين
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 20 دي تولد مامان مرجانه

خوشحالم كه تو اين دنيا هستم چون از مادري متولد شدم كه عاشقانه هر چه در توان داشت نثار ما كرد

و اين عشق و آنچنان عميق و با ريشه به ما انتقال داده كه من امروز عاشق زندگيمم عاشق همسرم  و عاشق پسر گلمم   خواهر و برادرم و با تمام وجود ميپرستم پدرم دوستت دارم

مامان ويداي مهربون دوست دارم چون پسر خوبي تربيت كردي و تحويل من دادي و تمام كسايي كه به

هر شكلي باهاشون در ارتباطم دوستشون دارم.

مادرم: فرشته زميني من ازت متشكر كه به من زندگي دادي و من را به دنيا آوردي و در تمام مراحل

زندگي هميشه در كنارم بودي و به من آموختي مادر بودن را صبور بودن را و عاشق بودن را   قلب

با تو بودن را دوست دارم

همسرم: دركنار تو بودن تا آخرين دقايق زندگي با افتخارترين و با ارزشترين دارايي منه ماچ

در كنار تو بودن را دوست دارم

پسرم: بهترين هديه اي هستي كه خدا به من داده از دولتي وجودت من يك مادرم قلب

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامی ترانه
20 دی 90 11:25
رویین عزیزم امروز تولد مامان مرجانته بهترین مامان دنیا چون هم مهربونه هم صبوره و معنی خانواده را خیلی خوب درک میکنه تا آخر عمر مواظبش باش کوجولوی من دوستش داشته باش و براش احترام فوق العاده ای قائل باش چون استحقاقشو داره تا حالا نگران مامان بودم ولی با بودن تو و بابا فرهاد دیگه خیالم راحته راحته دوستتون دارم مخصوصا برای تو می میرم کوچولوی من حالا بوس بوس بوس تولد مامان مبارک الهی صدو بیست ساله بشه و همیشه خوشحال و سربلند
آفــــرودیــــت
20 دی 90 11:38
وااااااااااااااااای شه نی نیه ناسی واسش اسفند دود کنینخیلی بامزس تفلد مامانتون هم مبـــــــآرک
مهسا مامان مرسانا
20 دی 90 12:19
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا 100 زنده باشی.....عزیزم از صمیم قلب تولدت رو تبریک میگم ان شا الله سالیان سال شاد وتندرست در کنار خانواده محترمت باشی.......رویین ناز رواز طرف من یه ماچ گنده بکن.....بوس بوس
مه رخ
20 دی 90 18:17
تولدت مبارک عزیزممممممممم
مامان آيلا
21 دی 90 9:22
تولد مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک خدا براتون حفظشون کنه
مامان نسترن
23 دی 90 10:29
تولدت مبارک عزیزم.امیدوارم سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت باشید.برای رویین جونم و مامان مهربونش
بابای مهرسا
23 دی 90 12:45
مبارک باشه
بابای مهرسا
23 دی 90 12:45
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام * ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز * ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........* ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬♥´¨) ........* ........* ........*
مامی ترانه
25 دی 90 18:22
رویین جون تولد مامان مرجانه خیلی خوش گذشت ، مامانتو دائی میثم و خاله مگی در دیماه و سه روز پشت هم بدنیا اومدن 20 و 21و 22 جالبه نه ؟ !!!
مامان نسترن
25 دی 90 19:27
پست جالبی بود ولی جای عکسای گل پسری خیلی خالی بود
الهام مامان رامیلا
26 دی 90 1:03
مبارک باشه انشالله 120 ساله بشه مامان گلت رویین جون رو هم ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد