رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رویین

ني ني هاي آبان

1390/8/25 12:27
نویسنده : مامان رويين
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز  24 آبان از ساعت 4 تا 8 تولد دسته جمعي بچه هاي يكساله آبان در سرزمين عجايب تيراژه برگذار شد

من و رويين و مامي ترانه و خاله مگي رفتيم جاتون خالي خيلي خوش گذشت بعد از مراسم هم كارت بازي

به بچه ها دادن و آقا رويين كلي با بازي ها حال كرد فقط جاي بابا فرهاد خييييييييييلي خالي بود آخه همه

ني ني ها با باباشون بودنناراحت

اینم کارت دعوتمون

(عكس ها آماده بشن ميزارم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامی ترانه
25 آبان 90 9:36
وای رویین دیشب چقدر خوش گذشت چه بچه های ناز و مامانی دور هم جمع شده بودند شاد بودین و همتون یه جوری نشون میدادین بعد که بزرگ شدین و حتما ارتباططون برقرار خاطره خوبی از این روز دارین خدا همتون رو حفظ کنه راستی جای بابا فرهاد خییییییییییلی خالی بود دلش پیش تو بود ولی زود بر می گرده از سفرش و عکسهاتونو میبینه و خوشحال میشه بابا فرهاد هر جا هستی سلامت باشی
mamani helena
25 آبان 90 11:08
salam azizam vay mashala roein joon kheili naze .jaye hamsare gerami ham khali nabashe enshala zodtar barmigarde che khob man asheghe sarzamine ajayebam
امیرمسعود
25 آبان 90 11:39
عزیز دلم ناراحت نباشیا. بابایی زود زود بر می گرده ایشالا...
الهام مامان رامیلا
25 آبان 90 15:53
سلام رویین جان عزیزم تولدت مبارک باشه خاله مرجان جان مرسی از جضورت و لینکت با افتخار لینکتون کردم دوست عزیزم بیشتر بیا پیشم خوشحال می شم عکسای آتلیه ات خوردنی بود با اون دیگ باید بخورمت
سحر مامان بهار
25 آبان 90 17:04
عزيز دلم تولدت مباااااااااااااارك ايشالا تولد سال ديگه بابا حتما پيشت هست عزيزم منتظرم عكسات رو ببينم
سمیرا مامان پارمین
29 آبان 90 1:39
سلام مامان رویین عزیز. خیلییییییییی خوشحال شدم از آشناییت. به پارمین هم خیلیییییی خوش گذشت. سال دیگه هم تولد دسته جمعی داشته باشیم. منم دوست دارم عکس ها رو ببینم. راستی تمام لوازم تولد یک سالگی پارمین و جمع کرده بودم تا بذارم یادگاری بمونه. دیدم کارت و برداشته کله شنگول و کنده. کلا سه تیکش کرده بود. نمیدونم کی و چه جوری پیداش کرده بود. خلاصه چسب زدم اونم یادگاری گذاشتم کنار.
خاله صبا
29 آبان 90 17:25
رویین جان همیشه شاد باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد