رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

رویین

پسر آبگوشت خور

1390/7/6 13:25
نویسنده : مامان رويين
1,852 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان امروز آبگوشت زدی بر بدن  بابا فرهادم با کلی ذوق زنگ زد و این خبر و من

داد.

ی خبر خوب دیگه هم امروز به من دادن از آتلیه ای که شنبه  ٩٠/٠٦/٢٦ با هم   رفته بودیم زنگ

زدن، باید برم امروز عکس های قشنگ پسر خوشگلم و ببینم و انتخاب کنم

 

رویین مامان و بابا خیلی دوسسسسسسسسسسسسسست دارن.ماچ

امروز رويين 10 ماه و 26 روزتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی ترانه
5 مهر 90 16:25
عزیزم ، قربونت برم نوش جونت خوشمزه بود الهی فدات بشم نازنینم
دایی میثم
5 مهر 90 16:27
دایی جون چه مزه ای میداد دیگه موقعشه بریم کله پاچه خوری عزیز دلم
زن دایی مهسا
6 مهر 90 11:43
قربونت برم آخه رویین. کباب خوردنت که عالیییییه دوست داشتم آبگوشت خوردنتم ببینم. راستشو بگو چند تا تیکه گوشت تو دستت قایم کردی فسقلی؟ دایی میثم راست می گه چند وقت دیگه می بریمت کله پاچه خوری.
خاله تهمینه
12 مهر 90 20:31
عزیز دلم نوش جانت باشه الهی آبببببببش باشه آب زندگانیت و گوششششششششششششتش باشه ریشه جانت
عمه حمیده
16 مهر 90 15:25
آبگوشت و کباب بدون دووووخ (دوغ) که نمیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد