رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

رویین

تولد بابا فرهاد

1390/7/3 10:40
نویسنده : مامان رويين
1,008 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 90/06/30 تولد بابا فرهاد تشویقهورا

      

منو رويين يكي دو روز  خيلي سرمون شلوغه آخه تولد بابا فرهادددددد

ديروز با ماماني ويدا و عمه حميده رفتيم خريد بعد ي جشن خودموني خونه ماماني گرفتيم.

امشبم شام مامي ترانه و خاله مگي و دايي ميثم و زندايي مهسا و دايي رضا و خاله راضيه (دايي و خاله مامان) ميان خونمون. البته كلي مهمون داشتيم  مثلاً خاله تهمينه (خاله مامان) و دختراش (نورا و پريا) كه رويين خيلي دوسشون داره و اونا هم خيلي دوست داشتن بيان مجبور شدن برن همدان و براي پريا كه اونجا داشگاه ميره خونه بگيرن گریه يا هاله (دختر خاله مامان) كه پسرش برديا 23 روز از رويين بزرگتره مامان بزرگش تصادف كرده.ناراحت

خلاصه رويين مهموني رو دست داره ما هم سعي ميكنيم به هر بهانه اي دور هم جمعشيم تا گل پسرم هميشه شاد باشه.

 تشویقتشویق  بابا فرهاد تولدت مباركتشویقتشویق

      

 

قلبمامان مرجانه و ماچرويين خيييييييييييييييلي دوست دارن.تشویقهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

امیرمسعود
30 شهریور 90 12:38
عزیز دلم چقدر تو نازی . اسم رویین جون منو یاد شخصی میندازه که خیلی دوستش دارم
امیرمسعود
30 شهریور 90 12:51
تولد بابا فرهادو به مامانی و رویین جون عزیز تبریک می گم. ایشالا 120 ساله شه.
مامی ترانه
30 شهریور 90 15:24
رویین جون تولد بابا فرهاد مبارک الهی صد سال زنده باشه ما قرار امشب بیاییم و تبریک بگیم برای دیدنت دلم میخواد پرواز کنم امشب همه باهم میگیم به بابا تولدت مبارک
مامی ترانه
30 شهریور 90 15:33
رویین عزیزدلم امشب شب خوبیه تولد بابا فرهاده ما می آییم تا تولدشو تبریک بگیم و بهش بگیم صد سال زنده باشی
خاله لولا
30 شهریور 90 16:27
دلاااااااام قربون اون قیافت بشم من، فینگیلیی خاله دلم برات یه ذره شده،لویین امشب قرار بود بیایم تولد بابایییت ولی نشد عوضش جای منو خاله پریا نیناینای کن باچه
مامان آیلا
31 شهریور 90 10:11
مبارک باشه جشن تولد 120 سالگی بابا فرهاد . راستی من لینکتون کردم
مامان رویین
2 مهر 90 11:39
از همه متشکرم.
ندا
4 مهر 90 22:37
رویین جان تولدبابافرهادت مبارکامیدوارم هرچه زودتر بزرگ بشی ومطالبتو خودت بنویسی دوست دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد