رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

رویین

نظرات (31)

ناهید
21 اسفند 91 11:50
ای جوووووووووووووووووووونم الهی من قربون اون عینک زدنت بشم من روانی این تیپ زدناتمجیگرمممممممممممممی خاله خیلی دوست دارم
رویین وقتی عینک میزنه خیلی شبیه باباش میشه البته بیشتر خوشگلیاش به مامان مری رفته


خااااااااااله ناهيد ما هم عاشقتيم
ي دنياااااااا بوووووس
ناهید
21 اسفند 91 11:51
از دیدن عکساش سیر نمیشم
شیما مامان درینا
21 اسفند 91 12:38
وااااااایییییی عزیزم عاشقتم مامان مری ماشالا به این پسر گل براش اسپند دود کن واقعاً بین این همه بچه های نی نی وبلاگی رویین یه چیز دیگه اس آقا جنتلمن خوشتیپ خوشگل خلاصه همه چیز تمومه خیلی خوشحالم که تند تند داری آپ میکنی من تند تند دارم میبینمش عاشق اون عکسشم که نشسته شیشه ام جلوشه عین کارت پستاله
مامان آراد(خاطره)
21 اسفند 91 21:05
جونممممممممممممممممممممم مامانی اسپند یادت نره بوسسسسس
هیجان
22 اسفند 91 14:09
ای جانمممممممممممممممممم خدا حفظش کنه خوشگل جونممممممم یعنی تو ژستی که عین مردای بزرگ نشسته روی سکو بعد یه شیشه شیر جلوشه منو کشتههههههه عزیزم میبوسم روی ماهش و
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 18:58
عسیسم با اون عکسای خوشگلت شما ژست هم نگیری خوشگلی عسلم
نی نی قتو
25 اسفند 91 7:48
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
مامان نادیا و نلیا
25 اسفند 91 10:29
واااااااای خدا جونم آخه چقده تو ماهی عزیز دلم...ماشالا خیلی دوست دارم ببخشید اگه دیر دیر میام پیشتون... ما هم آپیم عزیزم
الهام مامان رامیلا
26 اسفند 91 17:03
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت جوهر از شیشه ذات کاغذ از صفحه دل نور از شمع حیات تا بنویسم همه جا: “روزگارت خوش باد” نوروز ۹۲ پیشاپیش مبارک
مامان اهورا
27 اسفند 91 14:44
چه پسر خوشگل و كارت پستالي. مامان مرجانه اسپند يادت نره واسه گل پسري . پيشاپيش سال نو هم مبارك باشه عزيزم. سالي پر از شادي و سلامتي براتون آرزومندم .
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:23
سلام مامانی ... بوی بارن بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/ آسمان آبی و ابر سپید / برگهای سبز بید / عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستو های شاد/نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.... پیشاپیش فرا رسیدن بهار بر شما مبارک
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:25
ای جونم به این گل پسر با این عکسای نازش...مامانی ما شما که شما رو لینک کردیم البته با اجازه ... خوشحال میشم که از وبم دخترم دیدن کنید و اگه دوست داشتین با هم دوست بشیم
mamanebaran
28 اسفند 91 8:46
اي جانممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم روئين نازنينم اومده ، قربونت برم كه انقدر خوشگل و نازي ، فداي اون نگاه كردنت و ژستت ، واي مرجان جونم پسرت حسابيييييييييييييييييييييييييي جنتلمن شده ، يه عالمه اسپند براش دود كن ، يه عالمه بوس براي روئين جونممممممممممممممممممم راستي برديش آتليه سه سيب ،
ناهید
28 اسفند 91 9:19
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .
مامان یاشار
28 اسفند 91 14:37
وای خانومی هر وقت از دسته گلت عکس میزاری حسابی کیف میکنم. از قول من همچین محکم بچلونش و ببوسش ممنون از دعوتت برای بازی عزیزم. ولی من قبلاً شرکت کرده بودم. در ضمن سال نو رو هم پیشاپیش تبریک میگم
مه رخ
8 فروردین 92 18:18
عید رویین خوشگلم مبارک که همه ی عکساش از هم خوشگلترن
مامان روژین
19 فروردین 92 11:32
الهی من فدات شم آقای خوشگل این دفعه ببینمت گاز گازت می کنم عاشقتم بووووووووسسسسسسسسس
مهسا مامان مرسانا
19 فروردین 92 21:42
عزیزمییییییییییی قربونت برم ماشاالله سلام خانومی؟؟؟ ببخشید ناز پسر رئ دیدم هول شدم سلامم رو خوردم سال نو مبارک....الهی سال خوبی داشته باشی راستی اسپند یادت نره برای رویین خوشگله خصوصی داری
مامان آیلا
21 فروردین 92 13:25
اوه بالاخره بعد کلی غیبت کبری اومدین بابا دلمون براتون تنگ شده بود حسابی بزرگ شدی نگو که نه . چه عکسهایی هم مامانی گذاشته دست گلش درد نکنه فقط تو رو خدا زود به زود بیاین در ضمن سال نوتون با تاخیر مبارک
مامی النا کوچولو
22 اردیبهشت 92 0:53
سلام مامان جون روبین.. ماشاالله که چه قدر این روبین خان شما جیگر من مامی النا کوچولو هستم تو وب ترنج کوچولو بودم یه سری هم به شما زدم بااجازتون لینکتون می کنم خوشحال می شم شما هم افتخار بدین وما رولینک کنین
مامی النا کوچولو
22 اردیبهشت 92 1:15
مامان جون روبین سلام ماشاالله که چه قدراین روبین خان شما جیگر.. من مامی النا کوچولو هستم تو وب ترنج کوچولو بودم که شما رودیدم .بااجازه لینکتون کردم خوشحال می شم اگه شما هم افتخار بدین ومارولینک کنید
شادی
29 اردیبهشت 92 17:08
وای تو چقدر عسلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارغوان
8 خرداد 92 18:05
ای جونم این فسقلی چقدر ناز و دوست داشتنیهاز دیدن عکساش لذت بردم...لینکتون میکنم
مامان آرینا مو فرفری
13 تیر 92 3:09
ماشااله به رویین جون سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم آرینا بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. http://arinanafasam.niniweblog.com
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 15:30
دوست بزرگوار مامان عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
متین
1 مرداد 92 16:14
از پسر نازتون خیلی خوشم اومد اگه اجازه بدین لینک کنم اگه شما هم لینک کنید باعث افتخاره شاد باشید
مامان صدف
22 مرداد 92 13:42
سلام جیگر طلا. خوش تیپ. عسل. قلوه. خیلی خشگلی عزیزم. دوستت دارم.
زهرا
23 مرداد 92 12:21
سلام ماشالله هزار ماشالله پسرتون خیلی نازه حتما اسفند دود کنید. خدا نگهش داره و همیشه سالم و سلامت باشه .عکس 7 پست شن بازی و عکس آخر پست فیگور و عکس اول و آخر پست لواسون فوق العاده است در عین زیبایی خیلی هم طبیعیه حتما قاب بگیرید. راستی چرا پست جدید نمیذارید ما جیگری رو ببینیم؟ بوسسسسسسسسس محکم برای رویین نفسسسسسسسسی
مامان صدف
8 مهر 92 10:16
چرا از پسر گلمون عکس جدید نمیزاری؟ باید خیلی بزرگ شده باشه. مشتاق دیدن عکسای خشگلش هستیم
هدی
2 آذر 92 19:30
ماشالا خدا نگهدارش باشه. من تا حالا پسر به این نازی ندیدم.
نمدشاپ
4 آذر 93 17:20
انواع تزئینات نمدی زیبا با نازلترین قیمت منتظرتون هستیم http://namad-shop.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد