رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رویین

نظرات (28)

یاسمین
6 آبان 91 11:47
بَه بَه به این سلیقه. چه کارت تولد خوشگلی.ایشاله تولد صد سالگیش.مبارکه


مرسي عزيز دلم
ناهید
6 آبان 91 12:16
واااااااااااااااای خدا کارتشو ببین چقدر خوشگله عین خودش رویین جون و مامان مری عزیز هم عیدتون مبارک و هم تولد رویین جونی مبارک . ایشالا کارت تولد 120 سالگیشو هم اینجا بزاری


خاله ناهيد عزيز
انقدر حضور گرمت براي ما مهم شده كه نمي دوني
عيد شما هم مبارك من و رويين خيليييييييييي دوست داريم.
بوووووووووس
hasti
6 آبان 91 12:38
ُسلام گلم خوبی؟؟
چند وقتی هست که با وبلاگ رویین جون آشنا شدم اما هر بار که میومدم نظر بزارم به دلایلی نمیشد
کلی عاشق گل پسرت شدم و دوس دارم همش بشینم به عکساش نگا کنم
من عاشق بچه ی پسرم اونم که موهاش صاف و لخت و بلند وای خدا دیگع دل آدم میره
کارت دعوتش هم خیلی خوجله الهی فداش شم من
امیدوارم 10000000000سال سایه ی شما و باباش بالا یرش باشه و براش تولد بگیرین
ببوس اون گل پسر و از عوض من و براش اسپند دود کن



سلام عزيزم
خيييييلي خوشحالم كه مي تونم دوست گلي مثل شما داشته باشم. براي تمام لطفي كه به ما داريد ممنونم.
بوووووس
مرسدس
6 آبان 91 13:30
واااااااااااااای چه کارت دعوت خوشگلی مامان با سلیقه...آفرررین..منتظر بقیه عکسها هم هستیم..دوست گلم...من آپم..بیا به دیدنم[بوسه][بوسه]


مرسدس جون چطوري بايدآپ شم؟
hasti
6 آبان 91 13:57
گلم من هزار برابرتر خووووووووشحالم


بوووووووووووووووس
hasti
6 آبان 91 14:01
گلم کلی عکس های رویین رو دیدم و هی میرم میام اینجام
ی کم عکس جدید میذاری فداتشم؟؟؟


عزیزم شما خیلی به ما لطف داربد.
عکس هم خیلی دارم که می خوام بذارم فقط الان ی کمی درگیر تولدم. زودی عکس های جدید می ذارم. ی دنیا بووووووووووووس


مامان محمد طاها
6 آبان 91 17:31
سلام خانومی.مبارکا باشه....
چند روز دیگه خونه نیستم که تولد گل پسری رو تبریک بگم1از طرف من رویین جونو ببوسش.تولدش مبارک.

بووووس

مامان امیرحسین
7 آبان 91 0:45
سلام . رویین جون پیشاپیش تولدت مبارک . ایشالا سالهای سال این روز قشنگ را کنار خانواده ی عزیزت جشن بگیری . دست مامان جون هم درد نکنه به خاطر این همه سلیقه .
مامان اهورا
7 آبان 91 14:10
واااااااااااااااي قوربونش برم. تولد دوسالگيش مبارك ايشالا. ايشالا 120 سال زير سايه ماماني و بابايي زندگي كنه. كارت دعوتش معركه اس خيلي خوشگله
مامان آرینا موفرفری
8 آبان 91 1:17
رویین جان تولدت هزاران بار مبارک
mamanebaran
8 آبان 91 9:02
چه كارتاي خوشگلي ، مثل هميشه با سليقه ، دست مامان و باباي مهربون درد نكنه ، واي خدا جونم عكس روئين جون تو اين كارتا خيلي خيلي خوشگل شده ، كفشدوزك كوچولوي من '،پيشاپيش تولدت مبارك نفسم ، راستي رويين جون منم مثل خودت آبان ماهيم
صائمه دوست خاله تهمينه
8 آبان 91 12:02
سلام مرجانه عزيزم
من هميشه به خاطر عشقي كه خاله تهمينه به روئين عزيزم داره ، روز 9 آبان برام فراموش نشدنيه چرا كه خودم هم آباني هستم
تولد روئين عزيز رو به شما و پدر عزيز روئين جونم تبريك ميگم
براي خانواده سه نفره شما بهترينها رو آرزو دارم



سلام
مرسي كه هميشه به ياد ما هستيد خيلي خوشحالم كه حضورتون رو اينجا احساس ميكنم. براي همه چيز ممنون و تولد شما هم مبارك با آرزوي بهترين ها براي شما
نسترن(مامان نیروانا)
8 آبان 91 12:37
عزیزم...فرشته دوست داشتنی من ...تولدت هزاران هزار بار مبارک و امیدوارم خدای مهربون همیشه سایه مامان و بابای مهربونتو بالای سرت نگه داره که مثل همیشه معلومه برات سنگ تموم گذاشتن...میبوسمت گل خوشگلم
سپیده
9 آبان 91 1:57
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ ما هم سر بزنید. http://koodakeman91.niniweblog.com خانمی اگه دوست داشتید عکسهای تولدش رو بنام خودش بزاریم.
مامان مهبد كوچولو
9 آبان 91 8:30
سلام عزيز دلم . ماشالله چه پسر نازي هستي تو . تولدت مبارك عزيزم . خيلي كارتت خوشگله . انشالله 120 ساله شي . ما شما رو لينك ميكنيم اگه دوست داشتي ما رو بلينك .
ناهید
9 آبان 91 11:54
وبالاخره روز تولد رویین جون . تولدت مبارک عزیزدلمممممممممممممممممممممم. بوووووووووووووووووووووووووس. الهی 120 ساله شی.
مامان رادین
9 آبان 91 22:43
روزی که، تو اومدی روی زمین یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما گل سر سبد بودی بین اونا تولدت مبارک عزیزم
افروز
10 آبان 91 1:42
مامان ایلیا
10 آبان 91 2:20
تولدت مبارک عزیز دلم. مامانی دومین سال مامان شدن شما هم مبارک. امیدوارم همیشه همیشه در کنار همدیگه نظاره گر لحظاتی سر شار از شادی و سلامتی باشید. رویین عزیزم تولدت مبارک.
مامان امیرحسین
10 آبان 91 15:33
رویین عزیز تولدت مبارک امیدوارم در کنار پدر و مادر مهربونت همیشه سلامت و سعادتمند باشی . با آرزوی بهترینها برای رویین عزیز و مامان خوبش .
ناهید
14 آبان 91 7:44
سلام مامان مری عیدتون مبارک . مامان مری لطفا عکسای تولد رویین

چشم ناهيد عزيز

مامان آیلا
14 آبان 91 8:57
رویین جونم تولدت مبارک 120 ساله بشی الهی


مرسييييييييييييييييي
شیما مامان درینا
14 آبان 91 10:19
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که یه دفعه همینطوری به وبلاگ رویین عزیز سر زدم و متوجه شدم که تولدشه پس پسر گل یه آبانیه باهوشه خدا همیشه نگهدارش باشه از کارت دعوتش هم معلومه مامانی حسابی داره تدارک می بینه تولد این عشق رویایی مبارک باشه بی صبرانه منتظر عکساشم .


مرسي عزيزم هميشه سلامت باشيد
مامان محمد طاها
25 آبان 91 12:00
مامانی پس عکسارو کی میزاری؟ راستی با اجازه لینکتون کردم..
مامان یاشار
15 آذر 91 15:23
مثل همیشه با سلیقه
مهدی
27 آذر 91 7:20
♦ سازنده ترین کلمه" گذشت" است... آن را تمرین کن ♦ پر معنی ترین کلمه" ما" است...آن را بکار ببند. ♦ عمیق ترین کلمه "عشق" است... به آن ارج بنه. ♦ بی رحم ترین کلمه" تنفر" است...از بین ببرش. ♦ سرکش ترین کلمه" هوس" است...بآ آن بازی نکن. ♦ خود خواهانه ترین کلمه" من" است...از ان حذر کن. ♦ ناپایدارترین کلمه "خشم" است...ان را فرو ببر. ♦ بازدارترین کلمه "ترس"است...با آن مقابله کن. ♦ با نشاط ترین کلمه "کار"است... به آن بپرداز. ♦ پوچ ترین کلمه "طمع"است... آن را بکش. ♦ سازنده ترین کلمه "صبر"است... برای داشتنش دعا کن. ♦ روشن ترین کلمه "امید" است... به آن امیدوار باش. ♦ ضعیف ترین کلمه "حسرت"است... آن را نخور. ♦ تواناترین کلمه "دانش"است... آن را فراگیر. ♦ محکم ترین کلمه "پشتکار"است...آن را داشته باش. ♦ سمی ترین کلمه "غرور"است... بشکنش. ♦ سست ترین کلمه "شانس"است... به امید آن نباش. ♦ لطیف ترین کلمه "لبخند"است...آن را حفظ کن. ♦ حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت"است... از آن فاصله بگیر. ♦ ضروری ترین کلمه "تفاهم"است... آن را ایجاد کن. و هدفمندترین کلمه "موفقیت"است...
نیم وجبی
4 دی 91 13:53
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید
مامی ترانه
30 بهمن 91 8:51
نازنینم الهی صدوبیست ساله بشی با بابا و مامان به آرزوهات برسی و هرچه خوبه توی این دنیا خداوند برات رقم بزنه فینقیلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد