رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

رویین

آخرين فرصتهاي مامان

1391/8/2 13:41
نویسنده : مامان رويين
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم امروز اول آبانه و من فقط تا تولدت 9 روز ديگه فرصت دارم.

مامان از 9 آبان كه پسر قشنگش 2 ساله ميشه ساعت شيردهيش تموم ميشه گریه وبايد بجاي ساعت

3:30 تا 5:30 سر كار باشم حالم خيليييييييييي بده ناراحت

البته روز تولدت براي من يك روز از بهشته كه تو اين دنيا بهم دادن با تمام وجودم دوست دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ناهید
1 آبان 91 10:55
تا 5:30 چقدر ساعت کاریت زیاده مامان مری بیچاره رووووووووووووووویین بیچاره مامان مری


آره خيلي حالم بده البته اگه صبح 7:30برم عصر4:30 مي تونم از شركت بيام بيرون ولي تا برسم پيش رويين ساعت 5 ميشه.دلم مي خواد داد بزنم.
مهسا مامان مرسانا
1 آبان 91 20:41
سلام عزیزم خوبی؟ مرسی که به یاد ما هستی تولد رویین نازم رو تبریک میگم درکت می کنم عزیزم برای ما مامان های کارمند خیلی سخته دوری از فرشته هامون ماشاالله رویین جون چقدر بزرگ شده من رو ببخش اصلا قت نمی کنم به دوستانم سر بزنم اما شما ها همیشه به من لطف دارین راستی رمز تولد رو برات خصوصی میذارم
بابای مهرسا
1 آبان 91 22:35
سلام تولد روبین جون مبارک (جلو جلو مبارک) ممنون از حضورتون
ناهید
2 آبان 91 7:44
سلام مامان مری پی ام خصوصوی که تو وبلاگم گذاشته بودیو ندیدم شرمنده ام مامانی معذرت واما جواب سوالت مامانی . اره میتونی با آپلود فیلم های رویین این کارو انجام بدی البته حجم فیلم باید کم باشه . کد اپلود سنتر هم اینه :



آپلود نامحدود عکس و فایل

















دریافت کد آپلود سنتر

آپلود عكسآپلود عكس 1- میری تو قسمت ویرایش وبلاگ مامانی 2- این کدو تو قسمت امکانات جانبی کپی می کنی مامان مری عزیزم اگه مفهوم نبود بگین تا براتون بیشتر توضیح بدم. در مورد اپلود فیلم هم خودم تا حالا این کارو نکردم ولی انجامش میدم مراحلشو بهتون میگم مامانی .
ناهید
2 آبان 91 7:50
مامانی کدیو که گذاشتم نیومده
مامانی برو تو وبلاگ من تو قسمت امکانات جانبی جایی اپلود سنتر قرار داره نوشته دریافت کد اونو که بزنی وارد سایت پیچک میشی که تو همون قسمت اپلود سنتر های مختلف که زیرشون کداش هست رو میبینی
کدا رو انتخاب میکنی با کلیک ماوس یا به دکمه ctrl+a و کپی میکنی و توقسمت ویرایش وبلاگ قسمت امکانات جانبی past میکنی و بعد save میکنی .


مرسي ناهيد جونم
ي دنيا بووووووووووووووووووس
ناهید
2 آبان 91 12:03
ایول مامان مریییییییی حالا یه کار دیگه هم یادت بدم . واسه اینکه این ابزار اپلود به ابزار قبلی نچسبه و یه خورده فاصله داشته باشه منظم تر بشه تو قسمت امکانات جانبی که کد اپلود رو کپی کردی قبل این کد این عبارتو بنویس یا دوتا از اینا بنویس یا یه دونه مامان مری عزیزم.
ناهید
2 آبان 91 12:08
کد مینویسم نمیاد
علامت بزرگتر ریاضی رو می نویسی بعد حرف بی و حرف ار لاتین رو می نویسی و بعد علامت کوچکتر ریاضیو رو می نویسی قبل کد اپلود . بهش میگن تگ بی ار که یه خط جدید ایجاد میکنه


بينظيري يكدونه اي ناهيد جوووووووووووون


مامان آیلا
2 آبان 91 12:36
رویین جونی پیشا پیش تولدت مبارک مامانی خیلی نگران نباش حالا رویین جون بزرگ تر شده آقاتر شده
ناهید
2 آبان 91 14:24
مامان مری مهربونم برای اپلود فیلم دو روش وجود داره : روش اول و ساده ترینش اینه : 1- اول فیلمو از طریق اپلود سنتر اپلود می کنی که بعد اپلود یه ادرس بهت میده تو قسمت لینک مستقیم 2- بعد میای تو ارسال مطلب جدید این ادرسو اونجا قرار میدی که وقتی رو ادرس کلیک میکنی فیلم تو یه برنامه پلیر باز میشه و بهت نشون میده . این از روش اول و اما روش دوم که به این صورته که پلیر تو صفحه وبلاگ قرار میگیره و با زدن دکمه پلی شروع به نمایش فیلم میکنه . که یه خورده سخته و نیاز به کد نویسی داره و من در مرحله تحقیقات و پژوهش هستم و وقتی یاد گرفتم در اسرع وقت اطلاع رسانی میکنم .خیلی دوستون دارم رویینو از طرف من ببوس مامانی .بووووووووسسسس
ناهید
2 آبان 91 14:32
راستی چند تا نکته یادم رفت بگم : 1- حجم فیلمتون کم باشه . 2- فیلم به فرمت 3GP, .MP4, .AVI, .WMV, .WMA باشه . 4- اگر هم فیلمتون به این فرمتها نیست با برنامه converter به این فرمتها تبدیلش کنین . 5- اگر هم converter ندارین میتونین تو گوگل یه سرچ بدین و پیدا کنین یا اگرهم نتونستین که من اینجا هستم واستون ایمیل میکنم . ختم جلسه امروز
مه رخ
3 آبان 91 22:35
سلاممم ای جونمممممممممم تولد رویینم مبارکککککک مامان رویین جون من دانشجوم و دور از حسین...الان بیشتر از یک ماهه که حسینو ندیدم عکس جدید ندارم ازش...
mamanebaran
8 آبان 91 9:00
سلام عزيز دلم ، رويين جونم خوبه ، ماماني خيلي خيلي حق داري ما مامانا كه كارمنديم هممون درگير اين مشكل هستيم ، يه ذره ديگه باران منم دو سالش ميشه و من اونموقع حال الانه شما رو دارم ، اميدوارم اين فرشته هامون هميشه سلامت باشن و ما از شاديشون هميشه شاد باشيم
مامان صدف
29 آبان 91 13:14
مامان مهربون روئیین مرسی که به وبلاگ دخترم سر میزنی و نظر میزاری. من همیشه به وبلاگتون سر میزنم و وب زیباتونو میخونم ولی به خدا هر بار خواستم نظر بزارم ،کد امنیتی ظاهر نمیشد. ولی اینو بدون که همیشه به یادتون هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد