رویینرویین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رویین

عكسهاي تولد رويين

1391/7/5 11:37
نویسنده : مامان رويين
4,925 بازدید
اشتراک گذاری

هورا عكسهاي تولد رويين !!!!!!!!

ببخشييييييييييييييد زمانش خيلي طولاني شدعصبانی

 

بنر آقا رويين كه آخر مهموني، مهمونها براش يادگاري نوشتن

آقاي DJ و نمايش عروسكي

رويين در حال انگشت زدن به كيك

 

ناي ناي رويين

آخر شب رويين

بعد از كمي استراحت آقا رويين بيدار شد و روي بنر، مثل مهمونها براي خودش يادگاري نوشت

بووووووووووووس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان نسترن
6 دی 90 20:21
از این همه سلیقه لذت بردم.امیدوارم رویین جان وقتی بزرگ شد قدر این مامان و بابای مهربونو بدونه
mamani helena
7 دی 90 13:07
bah bah mamane khosh salighe ba in pesare nazesh azizam aksaye atoliye rooein joono koja gereftid?
مامی ترانه
7 دی 90 13:33
رویین زنبوری چقدر تولدت خوش گذشت از خستگی بیهوش شدی عزیزم الهی قربونت برم
مامان صدف
7 دی 90 13:56
واااای چه تولد رویایی واقعا" برازنده رویین بود آفرین به این مامان خوش سلیقه
مهسا مامان مرسانا
8 دی 90 1:58
عزیزم تولدت مبارک باشه...ماشا الله خیلی خوش سلیقه ای عزیزم.......کارت 20 بود.....پسملی رو ببوس از طرف من
خاله تهمینه
8 دی 90 10:16
سلام عزیرم تولدت مبارک آخه من قربون اون چشات برم ، اگه هر نگاه بخواد اینجوری آتیش بزنه ، تا حالا تموم دنیا باید سوخته باشه
مامان مبینا
10 دی 90 13:32
تولدت مبارک رویین جان،ببین چه مامان و بابای خوبی داری،کلیب رات زحمت کشیدن،دستشون درد نکنه
مامان ایلیا
12 دی 90 14:20
مامانی خسته نباشی.واقعا با سلیقهای.خوش به حال رویین عزیز که مامان به این مهربونی داره. رویین عزیزم تولدت مبارک خاله.
دائی میثم
14 دی 90 17:23
تولدت مبارک زنبور جونم من که دیر رسیدم اخه تصادف کرده بودم زنبور جونم
خاله صبا
10 بهمن 90 10:40
قربون این زنبوری برم من
ثمین
3 اسفند 90 15:28
به به! چ با سلیقه!
فرناز
4 تیر 91 2:52
سلام عزیزم یه سوال دارم لباس زنبوری تولد یکسالگی پسرت رو از کجا تهیه کردی؟ منم یه پسر دارم که 3 هفته دیگه تولدشه با تم زنبوری ...
مامانی شادی
24 تیر 91 15:57
وای چه تفلدییییییییییی..چه مامان با سلیقه اییییی. چه پسمل خوشگلییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رویین می باشد